Redan onsdag

Igår kväll hade jag babysim. Gick riktigt bra och var som vanligt skitkul!!! Var beredd på en jobbig Firre grupp eftersom dom skulle bli så många, men då hade jag glömt bort vilka härliga ungar det är. Gick ju jättebra!!! Trött som bara den när jag kom hem så efter "Housewifes" så somnade jag som en stock.

Idag provade jag att gå på Hällmyra. HERREGUD, vad det var jobbigt att gå på bark. Inte van alls vid det så jag börjar med 2,5 km ett tag så får vi se om jag någonsin kommer att klara 5-an.

Felix har åkte till Söderala för att leka med Jonas idag. Kul att han kom på att leka med honom!! Där hade det hänt mycket sen sista vi träffades. Elin kan gå!! Okej, mest med hjälp av vagnen. Fast ändå, det är stort när dom kommit upp och går!!!


Nu ska jag köra Simon på innebandy. Eller kanske tar en promenad dit med honom?? Jo, det blir det.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika Norlund

Du har fångat Anders moderna matlåda! Trodde väl aldrig att den skulle få vara på Internet...



Anders undrar om du även vill lägga ut en bild av honom när han kör dynga...





Kram på Er!

2008-10-23 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0