Helgen + lite till

Det var inte så farligt som det såg ut på bilden när vi spelade kubb. Eller egentligen var det så mörkt halv nio på kvällen när vi spelade, men vi hämtade dit en bil som fick lysa åt oss. Snabbt det blir mörkt nu. Vi började spela vid halv åtta och PANG så var det mörkt.

Hade en jättetrevlig helg i Orbaden. Tur med vädret också för det regnade inte.

Igår, måndag, var jag och grabbarna och orienterade. Anmält oss på tävling också så Simon ska få springa riktig klass där. Jag och Felix springer inskolning som är perfekt för oss två. Om jag inte lurar Henkan att ta Felix så jag kan skugga Simon. Vet inte om jag pallar med att skicka ut honom själv så där i skogen.

Idag blev det hel dag på jobbet. Om man nu kan kalla tio till halv fyra för det. Fast det gör jag. Varför det blev så länge?? Jo, imorgon drar jag och Henkan med Gunnar och Cilla på 24-timmars för att lyssna på Lasse Stefans. Ska bli riktigt kul!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cilla

Det ska bli jättekul!!!!

2008-09-09 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0