Tisdag

Den sista september är alltså här nu och snart över också. Ikväll ska jag ha babysim. Det var 6 veckor sen jag hade det sist. Känns lite konstigt att ha varit ledig så länge. Inte för att jag inte velat haft det, men Pia ville ha min gång och jag har bytt med Camilla lite så då blev det så här. Får nog köra på mer nästa kurs och då har jag bytt till tisdagar istället för måndagar!!!

Var på kalas hos Julia igår och hon är rätt lätt att handla till. Hon är en riktig tjej-tjej. Älskar kläder, smink, smycken och såna saker. Vi köpte en nessisär med smink och duschsaker i. Svårare blir det nog med Jennifer, fast jag har faktiskt redan klurat ut vad jag ska köpa. Kan inte skriva det här utifall hon läser...

Ska packa badväskan nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

saknar babysim vi.. men vi hade inte råd att låta båda barnen gå tyvärr.. men men.. vi åker lite då å då till badhuset.. små fiskar har vi..



ja du bemanningen har jag funderat på men då måste man ha bil å vi har inte råd med två.. så det sprack.. jag måste ju kunna ta mig till typ mohed å trönö osv... nåja.. vi får se om nåt dyker upp snart. kram

2008-09-30 @ 20:25:57
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: yvette

HA HA. nä absolut inte peta in den i näsan....man ska smörja de på bröstet och ryggen innan man lägger sej och sätta på sej en tröja, ångas de upp i näsan eller vad man ska säga..då släpper nästäppan och man man får lite lättare att andas.

2008-09-30 @ 22:14:00
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0