Den första i denna härliga månad

Så är äntligen april här!!! Denna härliga underbara vår-månad. Det är nu som solen börjar värma rejält och snart kommer gräset att synas. Helst eftersom jag alltid börjar skotta bort snön för att skynda på det. Sen vet jag en som fyller år denna ljuvliga månad!!! Fast den dagen spenderar man i bilen på väg till fjällen och påsken.

Som vanligt får man passa sig för aprilskämten idag. Ungarna försöker hela tiden och bara skriker april, april. Tidningarna är rätt kul att läsa. Hmmm, dagens skämt i vår lokala tidning är nog att hundar ska få börja simskola i kommunens badhus och att vi ska bygga en bandyarena tillsammans med grannkommunen och den då ska hamna mitt mellan våra städer. Det tror jag vad jag vill om. Kruxet är att man knappt vågar tro något alls som sägs i radio eller tiningar idag. Längtar tills imorgon när det är som vanligt igen, haha.

Kram

Kommentarer
Postat av: Märta

Hej Marie!

Kul att du redan hittat min blogg. Jag fick ju även tillgång till din i och med att jag tog över efter Fröjda! Lova att du tittar in nästa gång du är till min familj. De ska bada nu på fredag ska ni det också? I så fall kan ni ju äta pizza med dom OCH hälsa på Mej! Fröjda har berättat att ni brukar göra så. Och jag har ju sett er när ni varit till Fröjda. Fast då var väl jag bara en i mängden...



Vi ses!



Kram från Märta

2009-04-01 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0