En härlig morgon

Vaknade av små tassande steg mot sängen. Felix kom och la sig för att mysa innan vi ska kliva upp. Bara älskar det!!! Sen tassade vi två in till Simon och det blev lite mys där också. Underbart!!
SEN fick jag ta i innan vi kom iväg till skolan. Det tar sån tid för Simon att gå på toa när han ta med en tidning in dit. Killarna cyklade och jag halvsprang till skolan. Sen blev det en timmes promenad därifrån och hemåt, jo det blev en liten omväg eftersom det bara tog 10 minuter att gå till skolan.

Idag blir det en hel massa jobb eftersom vi ska vara lediga imorgon. Drar till Göteborg med brottarna i helgen!! Ska försöka komma iväg på   också så klart. Dom öppnar visst nu i helgen.

Åker buss och den går imorgon vid 10, det blir en lång dag för alla barn i bussen hela den vägen. Ska ladda med mp3, game boy och fika.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Va kul :). Hoppas ni får det roligt och hälsa Simon lycka till.. Kram

2009-04-23 @ 13:29:06
Postat av: Helena Nilsson

Hej vi drar också mot Göteborg i morgon Landvetter fast vi får åka ännu tidigare ca. 6.00 för att hinna till flyget.

Ha en rolig helg.

Kram

2009-04-23 @ 17:42:49
Postat av: Helen

åh va skoj med mera tävling å liseberg..

jag hoppas min telefon slipper lagning.. den har hållt i 1 år iallafall för förre ägaren.. iofs varit inne på en lagning för att en knapp var trög...

nåja.. stort lycka till Simon i helgen.. kram

2009-04-23 @ 19:04:36
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0