Solen lyser

Det ser ut att bli en härlig sista april. Bäst ändå att sätta på sig en varm jacka ikväll för det blir lite kallt när solen går bort på kvällen. Inatt har det visst varit frost också, undrar om mina penseer klarat sig?!


TIdig uppe idag, inget vanligt hos mig nu för tiden. Har slängt ut täcken o kuddar på balkongen, skönt att lägga sig ikväll i nybäddat. Jaja, vad mer.... Inget alls faktiskt. Sitter vid tv-n nu och funderar på att väcka barnen så dom kommer tidigare till skolan idag. Ska åka till stan och kolla om jag kan få klippa mig lite nu på morgonen. Måste ta lite i topparna känner jag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jari

Hmmm nybäddat, blire aktiviteter i verksta´n ikväll ;)



Trevlig Valborg på er.



Kram Jari

2009-04-30 @ 11:58:25
Postat av: Ulrika

Hej!

Hoppas att ni får en trevlig valborg men en ännu trevligare lördag och söndag! Du behöver inte oroa dej för penseerna de tål frost!



Kram Ulrika

2009-04-30 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0