Hinner ibland

Inte så ofta jag skriver märker jag. Men om du är en av dom som läser det här, hihi du läser ju nu, så ge inte upp. Ibland kommer det ett inlägg ändå.

Simon och jag drog på stan häromdagen. Jag hade hittat sååå fina vinterskor åt honom men vågade inte köpa dom utan att han provat dom först. Dom gillades skarpt och nu är dom undanlagda och bortglömda till julafton, det är en julklapp. Blev sen att vi tog en biltvätt också. Den här gången funkade tvätten iallafall. Förra veckan när jag försökte tvätta så kom det inge vatten. Fick en ny tvätt då och den tog jag alltså nu. Det bästa var att förra veckan när jag åkte från tvätten började det störtregna, så för en gång skull tror jag att vädret var på min sida.


Nu blev den såå fin.

Igår var det Felix tur att ta en tur till staden för att prova vinterskor till julklapp. Fixade sig bra det med så nu är iallafall 2 klappar klara.

Annars rullar livet vidare. Det är jobb, babysim och skjutsande på olika aktiviteter, underbart alltså!! Henkan har jobbat rätt mycket den här veckan och haft otur att det blivit dubbelskift eftersom han inte vetat om eftermiddagens jobb i tid. Skönt för mig eftersom det då blivit egen tv-tid för mig, efter nio när barnen äntligen kommit i säng.

Laddar för en fullspäckad helg. Brottning på lördag, julbord på kvällen med jobbet och brottning på söndag. Sover nog skönt på söndagkväll, i soffan, med fjärrkontrollen i handen och barnen som lägger filten på en.

Dags för jobb!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0