Helg...

Brottartävlingen i lördags gick käpp rätt åt H... Simon gjorde så gott han kunde och var jätteduktig om man tänker på vilket motstånd han åkte på. Två matcher hann han med och då mot två ryska bröder som är fantastiskt duktiga. Riktigt kul var det att se finalen mellan dom två för där kämpades det rejält. Simon tog det bra iallafall och hade en rolig dag ändå.

Kvällen satt vi så klart och hejade på Team Hanna i Körslaget. Ringde och ringde och så klart vann dom!!!! Det blev glädjedans här hemma med barnen. Sen drog vi ner i källaren ett litet tag för att köra lite Sing Star innan vi blev trötta efter en lång dag och gick och natta oss rätt tidigt.

Söndag och en hel massa kompisar att leka med. En latdag för mig.

Henkan kom hem också och det lät som han var riktigt nöjd med helgen. Nu får han vila några dagar för på torsdag drar han upp igen med nästa killgäng.

Har haft heta strump-diskutioner senaste veckan. Riktigt äckligt faktiskt för det började med att jag tog fram min lilla omaka-strumpor-lådan förra veckan för att kolla om det fanns några makar till den lilla hög som jag fått fram då i tvätten. Sen satte jag mig och läste Lindas blogg och då har HON gjort samma sak. I lördags på brottningen började en av tjejerna att diskutera det där med att strumpor försvinner i tvätten. Konstigt att alla vi tjejer hade letat strumpor precis samma vecka. 

Vad kom först ägget eller hönan? Vart slutar rymden? Och vart tar alla strumpor vägen i tvätten? Dessa underliga frågor...

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hi hi... Verkar vara lika hos många med alla dessa strumpor =)

Kram Linda

2009-02-02 @ 13:49:37
URL: http://puffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0