Lördag

Först blev det fika hos mamma o pappa innan jag åkte iväg på Söderhamns Babysims jubileum. 20 år sen det startades och 5 år sen vi tog över driften av Söderala Simhall. Hade öppet hus på badet och bjöd på fika och lite annat till barnen. Det var riktigt kul, fast inte så mycket folk.

Jag bjöd Henkan på planka från Tasili som en liten alla hjärtans dag middag. Tog hem och åt den. Sen kom Flosse, Gunnar, Cilla, Jennifer, Julia, Kurt och Birgitta för att titta på melodifestivalen.
 



Jag hejade stenhårt på H.E.A.T.

Helt klart blev det lite Sing Star sen.




Till o med Henkan och Gunnar provade att sjunga, haha.



En härlig lördag!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Helen

vilken härlig dag... kram

2009-02-15 @ 10:56:32
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: jennifer

haha snygg bild på miiig då not<333men det var en trevlig kväll<33jag hoppas på fler såna kvällrar<3

2009-02-15 @ 11:19:34
Postat av: Cilla

Det var en trevlig kväll med sång mm...Kramis

2009-02-16 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0