Måndag morgon

Första jag gjorde idag var att slänga i en tvätt i maskin. Hatar när jag är för slö så berget av tvätt växer, men det är så lätt hänt. Sen är det panik. Simon som inte gillar vilka byxor som helst blir tokig när jag inte tvättar hans favoriter, som jag bara hinner hänga på tork så ligger dom i tvätten igen. Sällan jag hinner vika dom och lägga i hans hög. Felix är lättare, han tar det som finns än så länge.

Idag måste jag fixa en pulka eller madrass att åka på. Ikväll är det orienteringsträning i Alirs Öga med pulkåkning. Vi har ju alla pulkor, madrasser och tefat i fjällen och här är vädret perfekt för sånt, kanske åker och köper något billigt. Ska bli kul ikväll.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

ja du jag orkade inte med mycket på gympan.. Pär var ju med å Thea likaså.. men det gick bra ändå... blir hemma en dag till å kurerar mig.. har fortfarande lite feber...

hoppas ni får en mysig kväll

kram

2009-02-16 @ 11:34:36
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0