Massor med grattis!!!

Bloggade inge igår, inte för att jag glömde utan för att jag inte hann.

Så GRATTIS SYSTER/MOSTER PÅ FÖDELSEDAGEN en dag försent!!!!!! Hoppas det blev lite semlor att mumsa på!!!


Så nästa:

GRATTIS MAMMA/MORMOR PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Idag fyller hon år.


Inte lätt att hitta en bild på mamma. Hon håller på hela tiden på alla bilder. Det fick bli en bild sen pepparkaksbaket till julen.

Annars då?? Jo, ska väl inte klaga. Sägs att hantverkarna ska komma idag. Henkan drar till fjällen med nästa killgäng och ikväll är det brottning som gäller för barnen.

Nämen, här kommer hantverkarna intraskandes med en massa saker. Toalett, dusch, handfat och handduksvärmare.

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar och dra till jobbet.

Kram till födelsedagsbarnen från oss alla här hemma!!!

Kram till er andra också

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå. Klarar han inte testerna så kommer jag att få frågan om vi vill behålla honom. Då får vi lösa ut honom för en symbolisk summa. Men det kommer vi inte att göra. Han får då gå till en annan familj istället. Men jag är övertygad om att han kommer att klara testerna så det kommer inte att vara ett problem. Med det psyket han har så behöver han jobba med huvudet och kroppen. Ju mer desto bättre. Finns hur mycket go i den hunden som helst. Blir inte trött även om han är ute och spårar i flera timmar.

Kram Linda

2009-02-05 @ 09:26:27
URL: http://puffis.blogg.se/
Postat av: Cilla

Grattis Maggan på den stora dagen önskar

Familjen Byléhn-Olsson

2009-02-05 @ 12:01:59
Postat av: Helena Nilsson

Tack!

Semlor blev det i söndags och semeltårta idag tog med det till jobb fika. Kram.

2009-02-05 @ 18:38:15
Postat av: ulrika

Hej Marie!



Hörde att du kommer att få en supertrevlig helg!

Hoppas att badrummet blev klart igår!

Anders har planerat en fjällresa med dej och Malin, vad tror du om det?....



Kram!

2009-02-06 @ 09:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0