Tisdag som den inte skulle blivit...

Igår var det inte meningen att jag skulle ha babysim, det var Lindas tur. Hon gör visst som många andra just nu, hon ligger i feber. Så det var bara att hämta pärmen hos henne och köra. Gud vad kul jag hade!!! Ibland är det bra att inte vara riktigt beredd. Den här gången fick jag ingen att gråta på nybörjarna heller, skönt. Fast jag gick runt och blåste på alla barnen. Dom var jättehärliga allihopa!! Har några lite större på 6 månader och några som är bara 3 månader och gud vilken härlig blanding. Den minsta nästan flyter själv på rygg, dom gör liksom det när dom är så små. Han tänkte jag nästan sno med mig hem, hihi. Den äldsta vill inte alls ligga på rygg för han vill ju upp och titta på allt som händer. Hur läckert som helst!!!!

Nu ska jag till skolan och följa Felix till skolsköterskan för första gången. Lite vägning och mätning tror jag det blir.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0