En sån vecka...

Inte haft tid att skriva, men tror inte jag gjort så mycket heller.

Julgransplundringen blev en riktig hit. Barnen hade jättekul och jag o Cilla slapp dansa eftersom det var så mycket folk som redan dansade. Lördagkväll slutade på krogen för mig, hur det kan bli... och skitkul hade vi. Pernilla, Maria och Anna var det som drog ut mig och det blev mycket dans!! Så söndag låg jag som ett slakt hela dagen.

Måndag och barnen började skolan. Dom hoppade upp glatt fast det blev sent i sängen. Själv slängde jag ut julgran och städade källaren. Det var meningen att jag skulle slänga ut hela julen, men råkade hamna i källaren vilket också behövdes. På kvällen började orienteringsträningen.

Tisdag och jobb hela dagen och babysim på kvällen. Brottningen började för barnen och nu gick även Felix på den.

Onsdag jobb och nu börjar Werners riva ut vårat badrum som ska renoveras. Ikväll var det faktiskt inget som hände för barnen så det blev lek med kompisar och jag slängde ut resten av julen. Henkan låg och tittade på en Åsa-Nisse film som jag köpt på tradera åt honom, hans snarkade och skrattade om vart annat...

Så har det blivit torsdag. Jobbat hela dagen och varit med Simon på brottningen. Felix har självsprickor under en fot och så ont att han inte ville göra något.

Snabb resume över en vecka. Inga bra bilder heller den här veckan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jajjemänsan att vi hade roligt! trodde aldrig att du skulle följa med me 5 minuters varsel!! Skitkul var det iallafall å jag tror att vi för alltid kommer att vara igenkända på Krysset:) !! kram.

2009-01-16 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0