Gräsänka

Så har man skickad iväg karl till fjällen. Fick reda på imorse att några skulle upp i helgen och åka skoter så på eftermiddagen packade jag hans väska och han drog iväg.

Simon kände sig hängig idag så han slapp brottarträningen. Tävling på lördag så nu hoppas han på att må bättre imorgon så han kan åka med då.

Idag köpte jag Sing Star Abba och så klart Schlager låtar. Simon fick hjälpa mig igång med det så nu har jag testat några sånger. Måste träna lite inför tjejfesten nästa vecka, hihi. DÅ ska kameran ligga laddad, men inget ska visas här, haha.

Hittade ett par bilder från julaftonsmorgon.

Här kommer tomten med renen och tomtenissan. Ni ser väl lilla nissan i sulkyn?!


Linn (nissan) kommer med en liten julklapp och Simon o Felix har så klart en till henne också.

Sen kom Lotta o Amelia förbi på sina tomtehästar.


Mysigt och roligt att dom kommer förbi.

Snart dags att natta sängen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också singstar Abba, skitsvåra låtar! haha. Det är så höga toner :D

Klart du måste lägga in bilder! Roligt att kolla på :)

2009-01-29 @ 22:52:03
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Postat av: Cilla

Fusk tränar du???hi hi

2009-01-30 @ 12:16:53
Postat av: Ulrika

Det verkade som om du tyckte det var skönt att bli av med honom eftersom du packade åt honom...



Vi kommer och lyssnar någon dag!



Kram Ulrika

2009-01-30 @ 14:18:36
Postat av: jennifer

neeh jag vill också haa det men jag hoppas att jag får prova hoos diig seen nåt tag.Jag prova abba med sofie och det var skita höga toner<333

2009-01-31 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0