jobbdag

Ibland är det riktigt skönt att jobba. Idag hade jag sån tur att bli bjuden på årets första semla!!!


Mumsigt och gott!! Jag ÄLSKAR semlor. Ska leta fram recept och baka lite semlor. Simon och jag älskar det iallafall och då är det helt klart värt att baka lite.

Åkte till skolan lite tidigt så jag fick vänta lite på grabbarna. Felix fröken haffade mig så nu har vi haft samtal också. Så klart gick det bra för Felix i klassen och han själv tycker att han trivs bra. Han är ju pratglad och leker bra med alla. Inga problem än alltså.

Nu ska det stekas pannkakor!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jari

Henrik ska inte ha någon semla....!! hehehe.

2009-01-21 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0