Knepigt det kan bli ibland...

Igår kväll gjorde jag kräftsoppa, den blev riktigt riktigt god! Sån gör jag fler gånger. Snodde bilden efter att googlat, så här härlig såg inte min ut.


Har nog berättat att barnen har ett spel-/tv-rum nere i källaren. Skönt när vi inte vill höra dom skrikandes till alla dessa spel eller när dom vill se film och inte vi. Igår ville dom kolla på film och la sig nere i soffan. Sen kom dom på att dom skulle sova där, så nu har dom gjort det också för första gången.

Själv satt vi i lugn o ro och tittade på tv. Kenneth kom och vid halv tolv kom Pontus o Ingrid, det blev en hel massa UNO. Finns det något roligare igentligen, älskar det spelet!!


SEN kom det knepiga. VI tittade på ishockey, alltså Henkan och jag tillomed. Det var ju som säkert alla vet junior-VM, Sverige - Kanada. Snacka om att vi hade roligt och att inte barnen vaknade av alla skrik är en fråga för sig. Synd att dom förlorade. Fast jag tycker vad jag tycker om domarna, men tänker inte skriva om det här.


Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

det kanske va lite onödigt att komma till er som inte är intresserad och sitta uppe till fyra jag skulle iallafall slängt ut dom<3

2009-01-06 @ 21:42:48
Postat av: Marie

Haha, det var faktiskt VI som ringde efter dom... Man måste ju prova nya saker ibland...

Kram

2009-01-07 @ 16:54:21
URL: http://www.minmi.blogg.se.
Postat av: Mimmi

Aha nu börjar ni äntligen förstå vad sport (=hockey) är! Kram

2009-01-07 @ 18:19:14
Postat av: Anonym

HAHA...

2009-01-08 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0