Ännu en tisdag på ingående

Snart ska jag gå med grabbarna på fotbollsskola och sen dra iväg till jobbet.

Ingen särskild dag idag, bara en vanlig tisdag.


Ikväll måste jag fixa husvagnen till helgen, drar till Medskogssjön över midsommar. Just ja, ringde kusin Soile igår och bestämde med henne att vi kommer upp på 50 års festen nästa helg, FINLAND NÄSTA!!!

Har berättat för barnen att Henkan o jag drar till Finland utan dom, inte lätt när även barnen längtar upp till sina släktingar. Blev lite gråt, men dom förstod även mig som vill ha lite ensamtid med mina kusiner.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson

Det blir Finland för dig och Henrik hoppas ni får kul där uppe. Hälsa alla. Kram Helena

2009-06-16 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0