Måndag, måndag.... måndag

Helgen rasade iväg, hade en bra helg iallafall.

Måndag. Tja, husvagnen är ju hemma så jag har tagit ur alla sängkläder, mattor och dukar ur den för tvättning. Ska strax ta in lite matporslin för diskning. Sen får det räcka för den här gången. Behöver Henkans hjälp med att ta lyfta lite när jag ska städa ur den helt.

Ikväll är det föräldrarmöte på skolan. Fixat barnvakt så vi kan gå båda två. Känns lite viktigt för både Simon o Felix ska ju börja på nytt till hösten. Alltså samma skola, men Simon går upp till fyran och ska säkert byta lärare och Felix han börjar ju ettan. Jag har lite ångest för vilken klass Henkan ska få gå med till. Jag vill ha kontrollen över vad som sägs i bägge ställena. Tror jag vågar skicka in honom med Felix klass.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ha ha, det kanske dyker upp en nyckel eller två nånstans. Man vet aldrig vad man hittar när man städar en husvagn!

Kram

2009-05-11 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0