Mot Bollnäs

Väntar på att Simon ska komma hem från skolan. Jag var till Bollnäs förra veckan och köpte springbyxor till honom. Tror ni han kunde ha dom? Så klart inte, dom var alldeles för långa och stora i midjan. Han har ju inte så mycket till midja att hänga upp kläderna på stackarn, jag skulle lätt kunna dela med mig lite av min. Så iallafall ska vi åka tillsammans idag för att kolla efter nya. Det är ju både orientering och brottarna som han springer med så ett par byxor behövs verkligen.

Nu har vi anmält honom på brottarläger också. I augusti ska han iväg till Östhammar. Vi hänger på och bor i husvagn där den helgen. Felix kommer få mycket mamma-och-pappa-tid den här sommaren om Simon ska åka på en massa läger. Massa och massa, kanske orienteringsläger i Juni och så brottningen sen.

Vad ska man göra när killen bara älskar att sporta?!! Bara att hänga med.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ulrika

"killen älskar att sporta" Har han ärvt det efter mamman? Med tanke på bilden av pappan som krattar kottar... kram!

2009-05-19 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0