C-vitaminer

Nu pepprar vi i oss c-vitaminer. Hittade tabletter som barnen bara älskar så dom tjatar om att få mer av dom hela tiden. Apelsinsmak och väldigt god!!

Henkan är på benen igen. Vilken smäll han åkte på. Feber i 7 dagar och sen hosta, världens huvudvärk och ingen som helst aptit flera dagar. Idag fick han äntligen i sig en riktig portion mat!! Så nu kan det bara vända här hemma och bli till det bättre!!

På jobbet idag blev det "stora städdagen". Killarna ute i verkstan hade satt igång att städa när jag kom och sen fortsatte alla av bara farten tror jag. Körde lite med dom också, annars kan dom lätt råka sätta sig för länge o fika.

Känner mig lite tom i huvudet för tillfället. Har ju inte legat dålig själv, men det har blivit lite för mycket av den varan här hemma så man känner sig lite seg i huvudet.

Just ja, jag hade babysim igår kväll fast det var onsdag. Sann o Angelica som har det på onsdagar kunde inte ha det så jag hoppade in istället. Det var jättekul att träffa på barn som jag hade haft som bebisar och nu var 6 år gamla och JÄTTEDUKTIGA!! Vilket gäng dom hade där med stora barnen. Det blev en rolig o mysig kväll och jag körde hårt med största barnens föräldrar också, uppskattades mycket av barnen!! Nu ska jag ha tisdagar som vanligt igen, längtar efter mina små där!

Nu ska jag åka och hämta Felix hos en kompis och sen följa Simon på brottning! Helkväll som vanligt!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0