Tisdag och Fan ta alla datorer!!

Ingen bra dag för mig egentligen!!

Ny dator på jobbet, DET var ju inte helt fel. Måste bara lära mig allt på den och det är ju bara kul!! Problemet var att bokföringsprogramet hade en ny version. Visade sig att det inte var helt likt det gamla. Fick verkligen kämpa för att få det att göra som jag ville. Kruxet så här i efterhand är att jag har ingen riktig koll på hur jag fick ordning på det. Tror ändå att jag fixar det nästa gång också.

Babysim på kvällen och den här gången fick jag ett riktigt rejält skratt. Ett av barnen var helt underbar och skulle inte simma med korven under armarna. Hon skulle ha den mellan benen som om man rider häst. Det gjorde att hon flera gånger ramlade under vattnet, runt runt runt, när hon själv skulle få korven på plats. Jag bara skrattade åt henne för hon är bara fööör härlig!!

Behövligt med massor av skratt!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love computers :=)

2009-11-26 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0