Vilken dag....

Felix vaknade imorse med feber. Jaha, så vart det med det. Han har varit hemma hela dagen med upp till 40,1 grad, men DÅ fick vi äntligen i honom lite alvedon!! Tror det har med att han fick sprutan i måndags och inte med pappas feber. Henkan ja, han ligger än i feber (fjärde dagen) men under eftermiddagen gick den äntligen ner under 38 grader. Han var tillomed o kollade om han hade svininfluensan och det hade han INTE!!!

Själv var jag iväg imorse och drog en tand. MEN HUR KUL ÄR DET??!!

Dom borrade först sönder den i bitar och innan dom drog ut den. Hade ju så klart fått bedövning, men hur lätt är det att inte spänna sig när man HÖR hur dom borrar, borrar o borrar tills det luktar bränd borr?! Sen blev jag alltså en tand mindre och 1500 kr fattigare.

Började stark fundera på att bli tandläkare! Kunna plåga folk OCH få betalt för det!! Vore väl helt klart livet! Snacka om att gå till jobbet med ett leende på läpparna och ännu större leende när man går hemåt och gnussar händerna för alla som plågats under dagen.

Simon mår bra!!! Skönt att en av oss är som vanligt!

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Yvette

FY FAN för tandläkaren..själv har jag riktig tandläkarskräck svimmar nästan när jag läser ditt inlägg här.

Hoppas du inte har allt för ont.

2009-11-05 @ 20:09:03
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: coach

Är du säker på att ni är så "vanlig" ;)

2009-11-08 @ 10:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0