En dag

Efter att varit hos massören igår hade jag "träningsvärk" i axlarna. Idag har jag lite ont i en axel också, fast det förstår jag eftersom massören sa till mig att det sitter fast som bara den. Jaja, det kan väl bara bli bättre.

Det var ju inte det enda som hänt mig iallafall. Jag har ju beställt resa till Derby, England. Åker, helt ensam, nästa fredag till måndag för att hälsa på Frida!!!

Ska bli såååå kul!!!!!!!!! Längtar!!!!!!!!! Både efter att få se vart hon jobbar och framför allt träffa henne!!!! Barnen och Henkan är rätt mycket avis, men den här resan är BARA min!!!!

Just ja, idag blev han äntligen 36 , Kenneth nu är du ju lika gammal som mig... GRATTIS!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får ja nån present då?

2009-10-08 @ 22:14:02
Postat av: Frida

Vi ska ha så sjukt kul marie! Jag längtar efter att få visa dig runt och att få träffa dig!!!!!!!!!!!



kram kram

2009-10-09 @ 01:01:27
URL: http://fridahivarsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!

Vad kul för Dej! Vi kan ha back-up ifall det kör ihop sig för Henkan. Eller för grabbarna med Henkan... Kram!

2009-10-10 @ 08:43:03
Postat av: jennifer

haha kom ihåg när du knäppte den bilden på kenneth:P

2009-10-10 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0