Godmorgon värld!!!

Igår var jag äntligen iväg och fick massage, helt underbart. Kom dit med en blixtrande huvudvärk och åkte därifrån med en lite mindre värk, men lite yr och väldigt trött. Hon var jätteduktig som masserade. Fick verkligen tag i alla mina knutar och blixtrana for genom huvudet hej vilt där ett tag. Ska tillbaka nästa vecka och eftersom jag fortfarande känner av lite spänningar så ska det bli härligt!!

Igår fick jag lite "skäll". Kom till brottningen, först av alla för en gång skull. Det var inte det jag fick skäll över. Hjälpte till att ta fram dom tunga mattorna så då blev jag nog poppis. DET jag fick "skäll" för var ju faktiskt något väldigt smart. Jag bloggar aldrig om brottarträningen. Sant, varför gör jag inte det??? SÅ nästa vecka ska jag ta min kamera med och knäppa en hel massa kort och blogga om hur det är DÅ.

Ikväll blir det äntligen bad med Norlunds igen. Länge sen nu. Undrar vad Elin säger nu?? Hon har ju blivit en riktig pratkvarn, men en busig sån. När hon ser mig och framför allt Henkan säger hon jämnt "katten", hon vet att då skrattar vi. Härliga tjej. Längtar efter Alice också, alltid får man kramar av henne!! Felix längtar extra mycket efter Jonas, dom två passar så bra ihop!! Och så har vi läckra Mimmi, ikväll kanske vi tar en duell i Sing Star!!! Fyra underbara barn!!

Kalla mornar, härliga vinter på gång!!!!



Kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vi hade ju också sett fram emot att träffa er ikväll! Hade ju tom bakat kladdkaka. Den håller vi på att äta upp nu. Ingen kan låta bli den tyvärr... Jag bakar en ny till nästa tillfälle! Men vi får ju bada ihop i alla fall! Kram!



PS Anders och jag hade tänkte impa på Henkan i våra snygga gul-blå t-shirtar..

2009-10-02 @ 14:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0