Lördag

Felix drog till en kompis och Simon stannade hemma med en kompis medans jag o Henkan åkte mot stora staden för lite shopping. Tror nog att alla andra i kommunen hade samma tanke, MASSOR med folk överallt. Det tog oss nog 1,5 timme att handla fyra kassar mat. SÅ många som vi kände o pratade med.

Sen åkte vi och köpte en ny torktumlare. Kul när man torkar tvätt i två timmar och det är lika blött ändå, DÅ är den gamla tumlaren slut tror jag. Henkan blev lite irriterad att den som är så ny redan gått sönder. Japp, den var ju BARA 12 år gammal, haha. Så vi hittade en som klarar 8 kilo!!! Nu ska här tvättas igen.

På kvällen gick vi över till grannarna och åt lite pizza med dom. Riktigt trevligt och vi fick träffa lilla Alfredh. Passade på att snosa lite på honom!!

En trevlig dag blev det och inte sent i säng heller. Skönt det idag när vi fått dragit tillbaka klockan och alltså kom Felix vid halv sju o väckte mig. Längtar faktiskt tills han blir så gammal att jag blir irriterad att han sover bort hela sina dagar, haha.

Nu gör vi oss klar för en dag i Dalarna med Rasmus som fyllde 8 år i torsdags!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0