Morgon hos oss

Ännu en morgon hos oss är på väg att bli till katastrof. Hur gör man för att det inte ska bli så?? Slutar ofta med att jag med mitt "härliga" morgonhumör blir tokig. Finns det något värre än mornar?? DET tror jag aldrig att jag kommer "växa" från. Tur att barnen ändå blir bara större och större så dom måste fixa mycket själv. Förstår mig inte på grabbarna som kliver upp 6 för att ta det lugnt på morgonen och ÄNDÅ så får jag tjata om kläder, frukt och "CYKLA NÅGON GÅNG TILL SKOLAN!!!". Huga för mornar. Skulle vara lag på att hoppa över dom och gå direkt på förmiddagarna. MÅSTE försöka vakna nu!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med. Och dessutum skall man komma ihåg frukt, gympa eller badkläder, orkester noter, busspeng, matsäck, instrument m.m. det gäller att få med rätt saker på rätt dag. Rätt frukt i rätt väska kan bli fel ibland. det kan hända mycket en morgon. Kram

2009-10-01 @ 17:29:14
Postat av: yvette

Men jag som trodde jag va ensam om detta..men så va de ju inte.

JAG HATAR MORNAR!!!

2009-10-01 @ 22:04:03
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0