Onsdag och vanliga livet är tillbaka

Lördag i Derby var hur kul som helst!!! "Sjukt kul" är nog det enda jag hittills kommit på att beskriva det på. Shoppade loss under dagen innan vi tog det lugnt några timmar hos Frida för att fixa oss till kvällen. Åkte bussen in till stan och åt lite snabbt på ett kebabställe. Sen kom Emma dit och följde med oss hela kvällen!! SÅ det var bara att prata engelska för fullt och vi skrattade jag o Frida när vi kom på oss att prata engelska med varandra när vi var ensamma. Gick till en pub där man kunde sitta o prata o dricka i lugn o ro. Eller lugn o ro var det inte, jättemycket folk. Drack "dubble vodka with lemonade" hela kvällen. Sen gick vi vidare till Coyote Wild för lite dans och en cider innan vi drog vidare till Syn. Frida glömde sitt leg hemma så där kom hon inte in, det var 18 år och hon är 19. Jaja, vi drog vidare till Lime och där kom hon in, fast åldersgränsen var 21 där. Dansade flera timmar där och pratade en massa!! Hade superkul!!! Taxi hem efter en till sväng på Coyote.

Söndag var som alla andra söndagar, lite hängigt. Fast vi tog oss ut en sväng till stan och handlade lite och en biltur ut och tittade. Bjöd på middag ute på kvällen och det blev ett indiskt ställe som vi råkade springa på.

Måndag morgon fick vi kliva upp supertidigt för min hemresa, den gick jättebra!!!

Hade en underbart, rolig och härlig helg med Frida!!!!!!!!!!!! TACK!!!!!!!

 Saknar redan henne och stället. Kanske man kommer tillbaka en vacker dag.

Hem till två underbara barn och en kramgo man!! Det var inte så dumt heller!! Borta bra, hemma bäst!!

Tisdag blev en rätt jobbig dag. Jobb, jobb och massor av jobb. Avslutade kvällen i vattnet på babysim, härligt!!
Idag onsdag, ännu mer jobb, jobb och jobb. Men vad hände?? Jag lämnade jobbet i 2 dagar och det var mer än kaos där tror jag. Haha, kanske jag råkade lämna lite förra torsdagen också eftersom resfebern härjade med mig.

Jaja, även jag ska väl få känna att jag lever någon gång.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida I

Vi hade sjukt kul!! Det blev lite tomt här när du åkte tycker jag! Men man vet ju aldrig, det kanske kan göras om menar jag, man kanske springer på nån billig resa liksom ;) Vore ju inte helt fel!

Kramar i massor till "syster marie" haha!

2009-10-21 @ 20:20:41
URL: http://fridahivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0