Städning

Inte för att jag tycker att man gör annat än städar. Städar, tvättar o viker tvätt. Ska det vara livet det?? Fast så är det nog, inte gör någon annan det åt mig iallafall så det är bara att kavla upp skjortarmarna o jobba vidare.

Igår slängde jag äntligen ner gardinerna i fönstrena uppe och vädret håller sig bra idag så nu blir det putsning av dom. Strök gardinerna till "Hells Kitchen" så dom är redo att hängas upp. Nja, inte i Felix rum, han hade inga. Så jag drar till Dollar o kollar om det finns nått där till honom, billigt och bra.

Simon började träna brottning med tävlingsgruppen igår. Nu blir det längre och mer att lära sig, HÄRLIGT!! Eftersom det var höstlov och nybörjargruppen hade ledigt så blev det 2 timmar träning. Undrar hur han känner sig idag, lite träningsverka skulle jag kunna gissa.


Felix har rejäl träningsverk i benen efter all bandy åkning. Idag vill han inte dit eftersom han har ont, fast jag tror han kommer igång bara han är där. Vi åker dit och kollar läget ett tag iallafall. Han älskar ju sporten så inte ge upp nu fast jag kan förstå honom.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!!!!!

Grattis Simon på namsdagen



Kram Ebba!!!!;)

2009-10-28 @ 16:40:49
Postat av: Frida

Haha Marie! Skaffa en aupair som fixar tvätt och strykning, hett tips :p haha!



kram kram

2009-10-28 @ 22:11:39
URL: http://fridahivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0