Supernervös

Oj då. Imorse slog det mig. Vaknade 4.50 och kom på att imorgon sitter jag i bilen den här tiden, SEN var det kört att sova mer.

Gick ner o slängde i en tvätt istället och vek alla strumpor som jag inte orkade fixa i gårdagens mörker. Det blev strömavbrott i hela vårt lilla samhälle och snacka om att det blev mörkt. Tur nog hade jag myst till med tända ljus så det blev inte helt mörkt direkt. Men ute, vad mycket gatlyktor och grannarnas utelampor gör märker man en sån här gång.

Imorse när jag vaknade tände jag ljus igen och DÅ kom julkänslan fram. Inte långt kvar alls nu!!! Japp, jag ÄLSKAR julen!! Nog för att det blivit helt annorlunda sen man var liten, men ändå så härlig. Nya traditioner skapar man ju också med sin egna familj och det är härligt!! Nog om jul nu. Måste låta Oktober gå först åtminstone.

Haha, det där säger allt om att mina tankar kretsar runt allt möjligt just nu. FOKUSERA!!!

Okej. Idag blir det färgning av håret, jobb, jobb och lite till jobb. Fixa kvällsmat, åka på brottning och sen PACKA!! Kollade nyss yr.no och vädret ser ut att bli ett par grader varmare i Derby än här. Nu vet jag iallafall vad jag ska ha för kläder med.

Nu ska jag försöka få upp barnen ur sängen.

Kram


Kommentarer
Postat av: Frida I

Ta med en regnjacka! :) Fan vad kul vi ska ha!!!!! :D

2009-10-15 @ 21:05:27
URL: http://fridahivarsson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Trevlig resa i helgen! Vi tar hand om dina pojkar i alla fall på fredag kväll. Ska kolla om det ordnat sig på lördag för dom (hi hi). Märta hälsar att Fanny och kalven mår bara bra och att juverinflammationen var redan på bättringsvägen så hon behövde inga fler sprutor!



Kram från oss alla!

2009-10-15 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0