Sjukstuga

Här hemma har det blivit en sjukstuga. Felix hade ont i halsen och var hemma måndag o tisdag. Idag provar han skolan så vi får se hur det går. MÅSTE funka för ikväll ska han o jag på bandy. Japp, det är vårat fel att det är så kallt ute. Förra gången och den första gången vi var på bandy var det -17 grader så det är helt vårt fel. FÖRLÅT!!

Iallafall så fortsatte sjukstugan med att Henkan åkte på feber i måndagskväll. Han sov bort hela tisdagen och nu har han så ont i halsen så han kan knappt dricka. Ska strax skjusta honom till doktorn för att kolla så det inte är något allvarligt. Med hans tur så är det nog halsfluss. Märks om ca 45 minuter.

Jag o Simon mår bra och bråkar på som vanligt. Får inte honom att packa läxorna dagen före så varje onsdagmorgon springer han runt o letar pärmar och böcker. Blir bara sååå tokig på honom eftersom jag alltid säger åt honom på tisdagkväll och han ALLTID säger att det är klart. Någon dag ska nog någon av oss lära oss av det här.

Nu ska jag fixa mig för skjutsning till doktor och sen jobb.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men visst var dom. :).

Jag har precis både börjat med min egen blogg och läsa andra är ju hur roligt som helst ju.

Hoppas att familjen blir friska snart och att det inte är halsfluss, lycka till hos läkaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0