Fredagskväll

Härliga underbara fredag!!

Hämtade Felix från skolan vid tre. Simon åker buss hem nu så han var hemma redan halv två. Dante hängde på oss hem så det blev lek och massor av spelandes för honom o Felix. Simon o Erik stog klar med utekläderna på när vi kom hem. Dom två skulle till badhuset, Hällåsen. Ensamma utan någon vuxen med sig. Jag, världens största hönsmamma, höll på att gå under ett tag. Fast jag litar helt på Simon och jag vet ju att han är jätteduktig med vatten. Så jag släppte av dom, med en hel massa förmaningar så klart.

Efter två timmar åkte jag o Felix för att hämta dom. Två överlyckliga killar stog o väntade på oss. Dom hade väntat ett tag också, jag som var säker på att dom skulle ta lååång tid på sig. Underbart att dom fixat det, nu blir det fler gånger för dom!!

Hämtade Kinamat och sen hem. Blev en Jönssonliganfilm till maten. Älskar dom filmerna fast man kan dom utantill!! Mys mys mys!!

Snart fixa fika till morgondagen!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0