Livet är på topp!!

Mår som en prinsessa igen!! NU är det över. Värken är nu borta för alltid, måste ju vara så nu!!

Och grannarna (arbetskompis, underbara vänner) har fått en liten flicka igår kväll!!! Hon vägde 3,4 kg och var 49 cm lång och nu längtar vi alla i familjen på att få se det lilla underverket!!! Väntar väntar på att få se en bild åtminstone!!

Idag åker Simon iväg med brottarna + tränare till Falköping, skjutsar honom till stan till 11 då minibussen drar iväg. Ikväll är det invägning och imorgon FT-cupen! Henkan och 3 till föräldrar åker iväg runt 13 efter dom för någon måste väl hålla reda på barn o tränare. Dom behöver ju inte vara nere så tidigt som dom andra. Då är man nervös för hur det ska gå i helgen. Och HUR SKA SIMON KLARA SIG UTAN MAMMA??!!!

Felix och jag ska ha mys!! Först blir det stan med mormor, sen ska Felix bestämma vad han vill ha för mat idag. Ikväll ska vi fira Cilla så då hoppas man på något glas vin!!! Som sagt, jag är på topp nu så jag längtar lite efter vin också!! Har lovat Felix att inatt ska han få sova i pappas säng. Kan tänka mig att nästa vecka när jag o Simon åker till fjällen så kommer Felix sova i mammas säng, hihi!!!

Iväg och jobba en timme innan jag ska hämta Simon på skolan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0