Mår skit

Vet att det inte är hela världen det här såret. Men just nu och för mig är det jättejobbigt. Fattade igår att det här inte är att bara läka och pang så är det bra. Nej nej, här måste jobbas med att smörja och hålla från solen i ett par år framåt. Tur att det är vinter o snö. Fast inte är det bra heller. Igår lurade Felix iväg på bandy. Japp, Broberg blev spöad av Bollnäs och jag kan bara gratulera för tyvärr så var Bollnäs bättre tyckte jag. Iallafall tillbaka till mig, så fick jag ont nästan direkt eftersom det blev en bit att gå. Sen blev det kallt och då gjorde det ännu ondare. Enda som gjorde att jag stannade hela tiden var för att Felix skulle ju få autograf på sin bandytröja av Ted Bergström, som NU är största idolen för Felix!!!

Hem o tog alvedon och kröp ner i säng. Sov oroligt hela natten och klev upp vid fem för det gör ont och huvudet snurrar av massor av saker. Blir att ta alvedon idag också.

Jaja, nu har jag fått ömka mig lite i min egen olycka. Skönt det med!! Lättar lite på trycket. Iväg o jobba nu.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cilla

Stackare,ja jag blev ju inte bättre i min rygg direkt jag heller av att stå där....å se på när Broberg förlorade .snyft

2010-03-03 @ 15:20:47
Postat av: Mimmi

Fy vad jag tycker synd om dej. Du är inte den som klagar i första hand precis så jag förstår att det gör skitont och är jättejobbigt... Och självklart är ju Bollnäs bäst :D

2010-03-04 @ 20:42:13
Postat av: Cilla

Hmmm det går ju att diskutera det där med Bollnäs..Hi Hi

2010-03-04 @ 21:17:24
Postat av: Marie

Jag sa aldrig något om att Bollnäs var bäst, Broberg råkade bara vara lite lite sämre den här gången. Fast enligt säkra källor i Bollnäs hejaklack så tyckte dom att Broberg var farliga motståndare och kunde inte slappna av förrän matchen var över!!!

2010-03-05 @ 07:44:28
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0