Såå trött

Jag fattar inte vad som hänt. Nu har snön försvunnit och gräset börjar visa sin härliga gröna färg. Fåglarna kvittrar på morgonen när jag vaknar och solen lyser även om den inte ger riktig vårvärme än. Varför är jag då så trött?? Jag lägger mig strax efter nio på kvällen och verkligen däckar i säng. Inte ens orkar jag läsa en sida i boken som jag håller på med nu. På morgonen när klockan ringer så snoozar jag i minst 50 minuter, vilket leder till vild panik iväg sen för Felix o mig eftersom han nu vill cykla till skolan. Är det för lite vitaminer i mig?? Trodde våren gjorde så alla blommade upp och vaknade till, inte jag då.


Barnen däremot har ju släppt tvspel, datorer och tv-n på dagarna och är ute o leker och cyklar. Felix har äntligen hittat ett bra ställe för sitt åkeri. Tror han startat ett nytt koncept med sitt åkeri och nu är det mer grävfirma än flis- o timmerbilar. Kanske har han två firmor helt enkelt, ett inne med flis o timmer och ett ute med gräv- och gruskörning.


Han går ut o sitter här i flera timmar, helt underbart. Bästa är ju att han faktiskt rensar gången också fast han inte själv vet det. Hoppas han gräver upp hela.  


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0