Lilla julafton

Ännu en gång är det lilla julafton hos oss i år. Alltså så här härligt har jag inte haft någonsin!!

Ocab kommer med tvätt!! Ingen aning om vad det ligger i dom påsarna så det är jättespännande!! Förra veckan jublade jag när jag öppnade kartongerna med porslin som var inslagna i papper. Öppnade ett "paket" och jublade "EN MUGG", öppnade nästa "paket" och jublade "EN TALLRIK" och höll på så nästan hela tiden!! Värsta skriket blev nog när jag upptäckte Lilla My burken som jag var helt säker på att dom slängt!!

Nu ska det rotas i påsar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Ingrid & Alice :)

Gud va kul :D!! Hojta till om du/ni behöver hjälp med nå, lr om ni vill komma över å fika eller ta ett glas vin/öl å bara slöa (mysa) en stund :).. Kram

2010-10-07 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0