Men varför???

Jag är ju aldrig hit o skriver. Varför inte det?? Ingen aning egentligen.

Det ljusnar i tunneln nu!! Köksgolvet är inlagt och målar-Micke har tapetserat klart köket och börjar nu i hallen!! Helt enkelt underbart. När jag kom in i köket skrek jag rakt ut för det var sååå snyggt!!! Imorgon kommer köksinredningen och på måndag börjar snickarna fixa med det!!

ONSDAG sover vi i huset första natten är det tänkt!!!

För på torsdag städar jag ur husvagnen för på fredag drar Henkan med den till fjällen! DÅ slipper jag se den på ett tag och kanske kanske kan längta efter den igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummarna för er nu

Vi drar upp våran i morgon

Kramkram

2010-09-23 @ 20:46:07
URL: http://heliosbus.zoomin.se
Postat av: Cilla

OH va härligt för er.Kram

2010-09-24 @ 08:48:41
Postat av: Ida

När det är färdigt måste du lägga ut bilder på bloggen så man får se! :)

2010-09-24 @ 10:26:39
URL: http://idaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0