En glad Felix

Igår när Felix var och hälsade på Natalie och så klart stallet så hade Natalie ett papper till Felix. Hans älsklingshäst hade gett honom det, hon hade gnäggat åt Natalie så hon kunde skriva till Felix. Så här stod det:

"Till Felix!
Felix, där inne i stallet var det mörkt men du kom och skötte om mig sååå ba att jag vann flera lopp. Fortsätt så blir jag precis som Eldöga!!! Du har gjort ett så bra jobb så då tycker jag att du borde få en bild på mig!! Längtar tills jag får träffa dig igen Felix! Ska bli kul att se min lillasyster eller min lillabror till sommaren!!
Kram Princess"

När jag kom hem från babysim kom han springandes och visade det, snacka om glad kille!!

Babysim ja, förstår mig inte på det faktiskt. Är ju sååå roligt att vara där varje gång. Går inte att förklara hur mycket underbar energi det ger mig! Skrattade så mycket igår. Att bli utstirrad av de små underbara barnen gör en bara så fnittrig och glad!! Kan inte förstå hur man ens tänker tanken på att sluta som ledare på babysim eller hur dom som går där kan sluta innan dom blir utslängda med för stora barn. Men det är jag och min familj i ett nötskal. Vi älskar ju allt som har med bad att göra.

Felix är hemma och sjuk idag, hostar som bara den.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0