Julstress

Huga vad jag stressar inför den här julen. Känner av det i magen tillomed och DET är nog första gången som jag tar stress i magen. Nej inte så att jag känner av någon magkatarr eller så, men magen knuter sig på ett konstigt sätt. Strunt i det iallafall, bara att köra!!

Har ju haft rätt full decembermånad också. Först en helg i Stockholm med vänner, riktigt härligt!! Sen var det en helg med dagkurs för Henkan och sen julbord med firman. Efterfest hos oss....


Riktigt roligt!!

Sen var det ju den helg som Simon körde superbrottning i massor i Hässleholm. Alltså grymma brottare!!

Vardagarna var det som vanligt skjutsning till ridskola, brottning, cellospelning, rockskola och för min del babysim!! Simon hoppade över klarinett den här månaden för han orkade inte med det men ville inte sluta så vi bestämde med fröken att ta en månads paus.

Felix har haft musikcafé också!! Spelade 2 låtar själv och 3 tillsammans med andra cellospelare! Superduktiga var dom alla och jag var superstolt!

Nu ska jag jobba lite innan sista julklappen ska köpas, Natalies häst Lee Lou ska ridas och sen tar jag jul!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0