Barn nr. 1

Haha ibland är det riktigt roligt att fundera på en överskrift till mina inlägg, idag blev den lite annorlunda.
 
När jag skulle åka och handla inför mitt köttbullemeal så frågade jag Felix vad vi skulle äta dagen efter. Simons Kyckling- och Nudelsoppa!! Så vi bestämde det, även fast Simon i den stunden satt i lastbilen tillsammans med pappan.
 
Så Simon fixade sin underbara soppa åt oss som vi ville igår, härligt att han tycker om att laga mat!!
 
 
Efter det stack han iväg på cykeln till brottningen på fyspass. Jag hade tagit fel på tiden så han kom 1 timme för tidigt när hockeygrabbarna skulle träna. Inte gjorde det honom något utan han var med på bägge passen och cyklade sen glatt hem!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0