Mamma

Ibland känner jag en riktigt deja vu känsla i hela kroppen. Ibland är den känslan också en känsla blandad med att jag faktiskt är vuxen.
 
Iförd förkläde rullar jag köttbullar för fulla muggar, fixar lite gräddsås av stekskyn och kokar potatis.
 
 
I samma stund springer jag mellan köket och tv-n för det är ju OS och just nu brottning som jag känner står mig nära i hjärtat.
 
Det är DÄR i det läget som den där känslan uppstår i mig. Hemma i Myskje, mamma fixar med mat och fika samtidigt som Ingmar Stenmark ska åka för VM. Jag är lika stor som mamma känner jag nu. Knepig känsla för lilla mig!! Och underbara minnen!!!
 
Hoppas Jimmy Lidberg vinner den här matchen på OS och att mina köttbullar blir godkända av mina barn.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Jag själv

Kan meddela att Jimmy Lidberg fick brons i sin vikt på brottningen!!!!! OCH barnen åt så dom storknade av dom goda köttbullarna!!!!
Kram

2012-08-08 @ 06:51:00
URL: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0