Brottning

03012012721 (MMS)

Just nu sitter jag bredvid brottarmattan, men denna gång bara vid en träning. Kan vara lite kul att sitta och titta på lite vad som händer här också ibland. Roligt att lyssna på killarnas (inga tjejer som tränar idag) snack framförallt vid uppvärmningen som var innebandy. Sista veckan vi håller till i Vågbro också för nu har vi nya lokaler inne på Flygstaden. Flytt på fredag dit. Annars har nya året börjat med förkylning. Henkan ligger däckad och jag vägrar lägga mig men känner att det är nog det jag borde göra. Simon och Felix har kompisar runt sig hela lovet hittills som sig bör!! Var och red Lee Lou idag också tillsammans med Jennie och Tekla, riktigt skönt!! Nu längtar jag efter att få rida Tirran igen också för det var alldeles för länge sen, men snart börjar jag på SORF!!! Nu ska jag kolla vidare på brottningsträningen!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0