Barbacka

img_9525 (MMS)

Sista ridningen för Felix på ridskolan innan sommaren blev med både hela-havet-stormar lek och barbackaridning. Först när fröken sa att dom kunde få prova barbacka idag så skakade Felix på huvudet så jag blev superförvånad när hon sa att NU är det dags att ta av sadlarna för dom som vill och Felix hoppade av hästen direkt. Upp med honom igen och han red lite skritt, travade på lite men blev lite rädd en sväng och SEN galopperade han utan problem!!! Hur duktig som helst!!! Själv ska jag rida sista gången nu på torsdag. Förra gången när vi red med sadel fast UTAN stigbyglar var jag säker på att jag skulle känna på backen. Fixade upp mig igen och travade lätt utan problem, kändes i mina ben dagen efter bara haha. Börjar bli smått orolig över mig själv. Något är riktigt fel. Jag har joggat. Frivilligt. Inte långt, men dock joggat. Kanske man ska uppsöka en doktor helt enkelt..... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0