Dåliga jag

Nu har jag nog slagit rekord på att inte skriva i bloggen. Tror inte jag har klarat av en hel vecka utan ett ord här förut. Skärpning nu.

The Boppers är verkligen bra!! Fick riktiga flash-back till mina yngre år (typ 6 - 8 år) när storasyster Helena gick på buggkurs och sen kom hem och övade på mig. Riktigt härliga bugglåtar!!! Synd att man inte kan bugga. Ska gå en kurs när jag får tid i mitt andra liv.

I fredags bjöd vi över gamla grannarna (hihi) Gunnar, Cilla och barnen Jennifer och Julia så klart. Det blev krabba för oss stora och tacos för dom mindre. Idol-final och Marie var bra, men Amanda har så häftig röst. Bra gjort iallafall av båda tjejerna!!!

Lördag hade jag och Simon för oss själva ett tag. Henkan och Felix drog till Gävle och Fjärran Höjderbadet med Gunnar och Julia. Vi åkte till Barnens Hus, kalasdags för Simon så vi skulle inhandla present. Sen drog vi på stan och då vart det så klart en fika där. Kvällen blev lugn. Henkan och jag tog ett parti Monopol, jag skrattade så jag höll på att dö. Henkan var såååå arg för att han inte hade nå pengar, trots det slutade det med att han vann. Tur var nog det annars hade kvällen varit helt förstörd, haha.

Kalasdag igår igen. Grabbarnas kusin Ebba fyllde 8 år. En sväng till Dalarna då.

Ska försöka fixa lite kort snart igen. Kameran ska visst ha hamnat i våran källare nu efter att vi fått bort allt ur det andra huset. Kruxet är att det ligger en hel massa lådor i den här källaren nu som ska rensas upp och läggas på bra platser i huset. Ingen aning än bara vart dom där "bra" ställerna ska vara.

Jaja, dags för ännu en vecka med jobb, inte dumt det heller.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0