Utmanad

Jag har fått min fösta utmaning och jag tänkte att Okej jag tar den då.

Ditt fullständiga namn: Anna Marie Sundgren
Vart föddes du: Timrå
Ögonfärg: Tja, lite blå gröna
Hårfärg: Brun
Längd: 1.63
Favoritfärg som äldre: Tja, vet inte riktigt... men gillar lila starkt
Favoritfärg som barn: tror att jag var en som inte brydde mig så mycket
Din första kärlek: Tror att det måste vara Per 
Din nuvarande kärlek: Han med stort H
Barndoms "bästis": Lii
Umgås ni fortfarande: När vi träffs så pratar vi som om vi umgås varje dag, men tyvärr aldrig.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: Tror jag var runt nio månader.
Vad är ditt största barndoms minne : 4 årsdagen. Fick öppna mina presenter och sen packa ner dom igen för vi höll på att flytta...
Vart är du uppvuxen: Hos mina föräldrar
Vilket dagis gick du på: Aldrig gått på något dagis.
Vem var din största förebild som barn : Storebror och storesyster.
När fick du din första kyss/av vem: Måste ju skriva Daniel. Det var i femman.
Vad får dig att bli riktigt arg: oj, det kan vara lite vad som helst...
Vad gör du om ett år: Bor i ett annat hus... Jobbar för fullt.... Busar o myser med barnen....
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: Tittar på skotercross...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0