...

"Man gör inte så mot sin familj" som Felix säger. Henkan har kommit på att han och barnen kan ju åka till fjällen i helgen. Jag ska bort på fredag kväll med babysim så jag kan inte följa med. Tror det är därför som Henkan kommit på den idén. Iallafall så kollade jag upp det med Felix i morse. DÅ kom den meningen, "man gör inte så mot sin familj, man lämnar ingen hemma". Nästan så att han fick tårar i ögonen också. Så Henkan får nog så gott vänta till en helg som hela familjen kan dra iväg.

Hade babysim igår. Det kom ETT barn i första gruppen. Det trevliga var att då hann vi prata destomer, barnets mamma och jag, och att barnet fick rejält med uppmärksamhet på allt hon gjorde. Sen var det full fart i resten av grupperna. Har köpt en ny rutschkana dit så 1,5 - 2,5 års gruppen gjorde inte mycket annat än åkte rutschen, HÄRLIGT!!!

Den här veckan ska gammelhuset plockas ur helt, huga för det sista som ligger kvar. Undrar hur jag ska få plats med allt i det nya och mycket större huset?? Duktiga jag har iallafall slängt en hel drös med saker som jag aldrig använder och kommer nog aldrig att använda.

Ska dra till jobbet nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0