Torsdag...

Äntligen klar med andra huset!! Imorgon lämnar vi över nycklarna. Hämtade mina hjul där idag som jag har till kryddland. Det var lite struligt att få med dom hem. Lätt att dra bort dom, men sen var det tungt att ta skottkärran och få bort all jord och tegelpannor. Inte blev det lättare av att det var punktering på skottkärran heller. Väl borta med det så skulle jag baxa in hjulen i bilen. Aldrig kom jag på, så jag hämtade släpvagnen hos svärföräldrarna och tog dom i. Låter inte så jobbigt kanske, men jag blev lite svettig iallafall.
  

hjul

Hem efter allt och tog cykeln för att hämta killarna på skola och dagis. Simon åkte till William och Felix fick hem både Elin och David. Studsmattan åkte äntligen fram.

Så här fina blev penseérna med krukorna.

penseér

Kram





 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Skönt för er att det är klart nu. Grattis! Blommorna är jättefina. Kram

2008-04-24 @ 20:06:53
Postat av: Anonym

Vart har du köpt krukorna!!! Så fina. Kram kram,,

2008-04-24 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0