Skoldag

En dag i skolan och jag kan förstå barnen när dom kommer hem och vill sätta sig i soffan framför tv-n. Jag var helt slut. Det var mycket fri lek på 6-års igår, typiskt mig att ta en sån dag och vara med på. Dom hade vikare + utvecklingssamtal så därför blev det så. Följde med på kören och där var ju även Simon med. Lite samling med sånger och lekar hade dom iallafall innan lunchen. Snåla kommunen här bjöd inte en förälder på mat och inte fick man betala heller för att få äta så jag åkte hem en halvtimme på lunch. Sen var det dags att vara med Simon. Dom började med ett nytt ämne idag, NO. Fick starta med att göra expriment med vatten och aluminiumfolie, häftigt. Klassen var rätt lugn, bara när fröken lämnade rummet så blev det ramaskri. Hade min gamla mobil med mig så bilderna blev jättedåliga men jag lägger in dom iallafall. 

Evelina, Magda och Felix ritar.


Simon, Tilda och Frida exprimenterar.


Kram

Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson

Hej! Ja det var snållt här får man äta med barnen när man är på besök. Det är ju inte så många föräldrar som hälsar på en heldag på skolan heller. Dom borde istället vissa uppskattning när någon förälder är med. Kram Helena

2008-11-21 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0