Fredag idag....

Skönt!! Även om det är en fullspäckad helg framför oss så är det ju också helt underbart!! Ska ju bara göra en hel massa roliga saker och det är ju DET helger är till för. Sova får vi göra en annan gång.

Ikväll bär det iväg till Norlunds. Bad i Söderala Simhall först och sen pizza, mums!! Måste ut i lagården också för nu har det kommit en kalv till och måste hälsa på hästarna och helt klart Märta, min bloggkompis. Här är minstingen av hästarna, Topaz, med på höskörden! Vet inte vem den stora hästen är, kanske hennes mamma. En bild från i somras i Ilsbo där hon är ifrån. 

Hon är så söt.

Först blir det jobb idag och sen är det dags för helg!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Topaz

Hej Marie!



Märta har berättat om dej och vi har ju träffats en gång. Såg inte till dej ikväll dock...

Hur som helst så är det min mamma som är med mej på bilden, hon heter Telia! Undrar vad hon gör nu? Jag har ju fått en extramamma som heter Stierna men hon är lite sur av sig tycker jag. Jag får inte dia på henne och jag får inte äta hö från samma hög. Knepigt va?



Kram Topaz

2009-12-04 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0