Vilken vecka...

Hugaligen, hur den blev denna vecka. Jag la mig i måndagskväll och vaknade upp onsdag morgon kan man säga. Fick också 39.6 i feber och bara sov, sov och sov i ett och halv dygn. Tur att Simon var den som var hemma av barnen för han kunde fixa sin lunch själv på tisdagen. Jag märkte knappt av honom, han låg ju mest själv också. Henkan lagade mat!!! Det var ju inte sista gången, men nästan den första. Har visst hostat rejält också för nu har jag jätteont när jag hostar och så börjar rösten låta lite hes också. Fast nog är jag på bättringsväg.


Blev ju inge jobb måndag, tisdag eller onsdag. Så igår torsdag åkte jag till jobbet vid tio och hem vid halv tre. Tillbaka vid sex och kom hem halv tolv inatt. Så går det. Jobb idag igen så klart.

Simon provade skolan igår, men efter halva dagen ringde han och farfar fick hämta honom, så han är hemma idag också.

Nu längtar jag efter en ny frisk vecka!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du kan få photoshop av mig. Får fixa det någon dag..

Kram Linda

2009-02-13 @ 09:05:55
URL: http://puffis.blogg.se/
Postat av: jennifer

stackars dig vi är också sjuk här hemma vi har ont i halsen och hostar och känner oss hängiga satt jag och julia var hemma idag kramar från jennifer:)

2009-02-13 @ 13:24:52
Postat av: Anonym

ja klart det blev :D

2009-02-13 @ 15:33:14
Postat av: Helen

usch å fy.. krya på dig snabbt.. kram

2009-02-13 @ 18:46:10
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0