Oj då...

Chockade mig själv. Sov riktigt bra inatt trots att Simon var borta. Jo, jag kollade telefonen rätt många gånger innan jag la mig. Trodde ju faktiskt att han iallafall skulle skicka ett "godnatt" till mig. Fast det är väl bättre att han inte hör av sig för det är väl då det är något som är fel. Försöker intala mig det...

Han ringde iallafall nu på morgonen och sa att allt var bra. Fast han hade inte riktigt tid med alla mina frågor så det blev ett snabbt samtal, haha.

Nu ska Felix och jag inhandla fotbollskläder till honom, fotbollsskola imorgon. Han ska på kalas idag också så det blir Barnens Hus också för inköp av present + lördagsgodis!!!

Henkan hjälper sin bror med flytt. Ska åka och hjälpa till sen jag med när jag lämnat av Felix på kalaset.

Lugn dag idag alltså.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0